دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 03 خرداد ، 1402

بازار اروپا در وان از ارزانترین و قدیمی ترین مراکز خرید شهر وان

بازار اروپا وان  Van'da Avrupa pazarı

بازار اروپا در وان با نام محلی "Avrupa Halk Pazarı" شناخته می‌شود و در قلب شهر وان و در نزدیکی برج ساعت وان واقع شده است و تاریخچه ‌ی طولانی ‌ای دارد. این بازار، یک بازار روزانه و محلی است که در آن بسیاری از محصولات محلی ترکیه وان، از جمله مواد غذایی، لباس‌ های محلی، صنایع دستی، زیورآلات و سایر کالاها به فروش می‌رسند و بیشتر مردمان محلی به آن میروند.


مرکز خرید اروپا در وان

بازار اروپا در وان، یکی از مراکز تجاری پرطرفدار در این شهر است. این بازار، هر روز صبح از ساعت 7 صبح تا 20_21 شب باز است و شامل بیش از 500 فروشنده است که محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند و هر روز تعداد محصولات و فروشندگان بیشتر میشود. در بازار اروپا وان، می‌توانید به دنبال مواد غذایی تازه، مانند میوه‌ ها، سبزیجات، گوشت و مرغ، تخم مرغ و شیر، لباس‌ های محلی، صنایع دستی، زیورآلات، کیف و کفش و سایر کالاها باشید. همچنین، در این بازار می‌توانید با مردم محلی آشنا شوید و از فرهنگ و سنت‌های آن‌ها بیشتر بدانید.

فروشندگان این بازار، معمولاً لباس ‌های محلی وان پوشیده شده‌اند و محصولات متنوعی را به خریداران خود عرضه می‌کنند. از آنجا که این بازار یک بازار محلی و سنتی است به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری وان، یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مسافران تور وان لحظه آخری است که می‌خواهند با فرهنگ و روزمره مردم محلی ترکیه آشنا شوند. با توجه به تعداد زیاد فروشگاه ‌ها و خیابان‌ های مختلف، وسعت بازار اروپا به طور دقیق مشخص نیست، اما می‌توان گفت که بازار اروپا یکی از بزرگترین بازارهای شهر وان است که هنوز هم بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

در کل، بازار اروپا در وان یک بازار محلی سنتی است که برای خرید کالاهای محلی و تجربه فرهنگ محلی وان، به عنوان یک مقصد مهم توریستی شناخته می‌شود و بازدید از آن به توریست‌ها و مسافرانی که به دنبال تجربه فرهنگ محلی هستند، توصیه می‌شود.

آدرس بازار اروپا وان، خیابان والی میتهات بی است.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX