دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 03 خرداد ، 1402

مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی وان

مرکز خرید زیر زمینی یرآلتی وان Yeralti Avm 

مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی در وان، یکی از مراکز خرید معروف و پرطرفدار در این شهر است. این مرکز خرید، در سال 2011 ساخته شده است و دارای مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع می‌باشد و در زیر زمین یکی از خیابان ‌های مرکزی وان قرار دارد و دارای ورودی‌ های متعددی است که از خیابان‌های مختلف به آن دسترسی دارند و همچنین برای رسیدن به آن می‌ توانید از متروی شهری هم استفاده کنید. 

مرکز خرید زیر زمینی یرآلتی وان

مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی بیش از 100 فروشگاه مختلف دارد. این مرکز خرید، محلی است برای خرید محصولات سنتی و هنری وان، همچنین انواع لباس‌ های محلی و یادگاری‌ های شهر وان را نیز می ‌توان در اینجا پیدا کرد. همچنین یرآلتی مرکز خریدی است که محصولات متنوعی را در اختیار خریداران خود قرار می‌ دهد. در مرکز خرید یر آلتی وان می‌توانید به دنبال لباس و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، ادوات کشاورزی، بافتنی و لوازم دست ساز، لوازم ورزشی و سایر محصولات باشید. همچنین، در این مرکز خرید فروشندگانی هستند که محصولات محلی ترکیه را به فروش می ‌رسانند.

در مرکز خرید یرآلتی مکان هایی مانند کافه و رستوران هایی برای استراحت و تفریح نیز تعبیه شده است که شما را از خستگی خرید و راه رفتن در مرکز خرید دور کرده و برای شما یک تجربه خرید خوشایند فراهم می ‌کند. همچنین در مجاورت مرکز خرید یرآلتی نیز، رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ های متعددی وجود دارد که می ‌توانید در آن‌ ها از غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرید و در این مرکز خرید پارکینگ بزرگی نیز وجود دارد که برای خودروهای خریداران آفر تور وان با قیمت مناسب آماده شده است.

به طور کلی، مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی در وان یکی از مراکز خرید معروف و پرطرفدار است که محصولات متنوعی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.
این مرکز خرید در خیابان ادنان مندرس قرار دارد و دسترسی به آن از طریق متروی شهر وان و میان ‌راه ‌های شهری و جاده‌ های اصلی وان به راحتی امکان‌ پذیر است.

ساعت کاری مرکز خرید یرآلتی وان از ساعت 10 صبح تا 20 شب است

آدرس مرکز خرید یرآلتی وان: Adnan Menderes Blv. No:16, 17100 İpekyolu/Van Merkez/Van, 

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 5 از 5 (از 1001 رای)
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX