دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 03 خرداد ، 1402

مرکز خرید آیدین پریهان وان از مدرن ترین مراکز خرید وان

مرکز خرید آیدین پریهان وان Aydın Perihan Alışveriş Merkezi

مرکز خرید آیدین پریهان (Aydın Perihan Alışveriş Merkezi) در وان، یکی از مراکز خرید بزرگ و مدرن و به روز در این شهر است. این مرکز خرید در منطقه پریهان و در مسیر اصلی وان قرار دارد و دسترسی به آن از طریق متروی شهر و خیابان های اصلی وان به راحتی امکان ‌پذیر است. کسانی که علاقه به برند ها و محصولات لاکچری هستند این مرکز خرید برای آنها بسیار مناسب است.



مرکز خرید آیدین پریهان وان


مرکز خرید آیدین پریهان، با بیش از ۱۰۰ فروشگاه و برند معتبر انواع محصولات مانند لباس و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، 
وسایل الکترونیکی، کتاب، بافتنی و لوازم دست‌ ساز، لوازم ورزشی و سایر محصولات را دارد و تنوع محصولات در آن بسیار زیاد است. مرکز خرید آیدین پریهان وان، فضاهایی بسیار زیبا و مدرن دارد که با طراحی‌ های خلاقانه و جذاب، برای خریداران خود تجربه خریدی دلنشین ارائه می‌دهد. همچنین، در این مرکز خرید نماینده ی برند های معتبر باعث شده است که این مرکز خرید برای برند پوشان، مرکز خرید بسیار معتبر و جذابی باشد.

در مرکز خرید آیدین پریهان، همچنین فضاهایی برای استراحت و تفریح نیز وجود دارد که شما را از خستگی خرید رها می‌کند. این فضاها شامل رستوران‌ ها، کافی‌شاپ ‌ها، باشگاه های ورزشی و سینما است. 

ساعات کار مرکز خرید آیدین پریهان در وان ممکن است بسته به روزهای هفته و فصل متفاوت باشد، اما به طور کلی، این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز است. با این حال، توصیه ما به مسافرین آفر تور وان با قیمت مناسب این است که قبل از بازدید، وب سایت رسمی مرکز خرید را بررسی کنید یا مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا از ساعات کاری آنها مطلع شوید، به خصوص در تعطیلات یا مناسبت های خاص که ممکن است ساعات کاری متفاوت باشد.

در کل، مرکز خرید آیدین پریهان در وان، یکی از بهترین مقاصد خرید و تفریح در این شهر است. با ارائه محصولات متنوع، برند‌های معتبر و فضاهای جذاب و مدرن، این مرکز خرید به شما تجربه خریدی لذت بخش را ارائه می‌دهد.  

شماره تلفن مرکز خرید آیدین پریهان وان:  432 484 88 88 90+
آدرس مرکز خرید آیدین پریهان وان: Aydın Perihan İş Merkezi, Bahçıvan, No:, Uzun Sk. No:4, 65130 Van Merkez/Van, Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX