دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 04 خرداد ، 1402

مرکز خرید تورکواز مخصوص برند پوش ها

مرکز خرید تورکواز وان Türkoğlu Alışveriş Merkezi

مرکز خرید تورکوغلو یا تورکواز (Türkoğlu Alışveriş Merkezi) در سال 2018 در وان با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ساخته شد. یکی از مراکز خرید بزرگ و نسبتا مدرن در این شهر است. این مرکز خرید در منطقه تورکواز و در مسیر اصلی شهر و در خیابان کارابکر قرار دارد و دسترسی به آن به راحتی امکان ‌پذیر است. 

مرکز خرید تورکوز وان


مرکز خرید تورکواز، با بیش از ۱۰۰ فروشگاه و برند معتبر، شامل محصولات متنوعی است که هرکسی می‌تواند به دنبال آن باشد. در این مرکز 
خرید، می ‌توانید به دنبال لباس و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، کتاب، بافتنی و لوازم دست ‌ساز، لوازم ورزشی و سایر محصولات باشید. برای خریدارانی که به دنبال محصولات معتبر و برند های مختلف هستند، مرکز خرید تورکواز وان انتظارات آنها را به خوبی فراهم میکند.

در مرکز خرید تورکواز وان چه برندهایی وجود دارد؟
بسیاری از برندهای معروف مانند LC  Waikiki و Koton و Nike و DeFacto و Media Market و Teknosa و Watsons و English Home در این مرکز خرید نمایندگی دارند. اینها تنها تعدادی از برندهای معروف موجود در مرکز خرید تورکوغلو هستند البته وقتی از مرکز خرید بازدید می کنید چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد!

مرکز خرید تورکواز، فضاهایی بسیار زیبا و مدرن دارد که با طراحی ‌های خلاقانه و جذاب، برای خریداران خود تجربه خریدی دلنشین ارائه می‌دهد. همچنین، مرکز خرید تورکواز فضاهایی برای استراحت و تفریحی نیز دارد که شما را از خستگی خرید رها می‌کند. این فضاها شامل رستوران ‌ها، فست فود ها، کافی‌شاپ ‌ها و سینما است.

در کل، مرکز خرید تورکواز در وان، با ارائه محصولات متنوع، برند‌های معتبر و فضاهای جذاب و مدرن یک گزینه خرید و تفریح بسیار مناسب برای مسافرین تور وان لحظه آخری است.


آدرس مرکز خرید تورکواز وان: محله باهچیوان، خیابان کاظم کارابکر (ماراش)

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX