دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 01 خرداد ، 1402

رستوران تاریخی مولانا وان

رستوران تاریخی مولانا Mevlana Restaurant Van

رستوران مولانا (Mevlana) در حدود 1990 میلادی در مرکز شهر وان ترکیه ساخته شد. یکی از رستوران‌های معروف و محبوب شهر است و غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. دسترسی به رستوران مولانا وان ترکیه بسیار راحت است. خدمات و پذیرایی در رستوران مولانا وان بسیار خوب و حرفه ای انجام می شود و کارکنان این رستوران همیشه در حال خدمت رسانی به مشتریان با لبخند و مهربانی هستند.

رستوران مولانا وان


درباره رستوران مولانا وان
رستوران مولانا وان با دکوراسیونی سنتی و زیبا تزئین شده است. دیوارهای آن با سنگ‌های قدیمی و نقوش خاصی تزئین شده‌اند و برای مشتریان احساس فضایی دنج و صمیمی را به ارمغان می‌آورد. قیمت‌های رستوران مولانا وان به نسبت بقیه رستوران ‌های مشابه در شهر وان، معمولاً بیشتر است. با این حال، باید گفت که قیمت ‌های این رستوران نیز به میزان خوبی با کیفیت خدمات و غذاهایی که ارائه می‌دهد، هماهنگ است.

منوی غذایی رستوران مولانا وان
منوی غذایی رستوران مولانا وان غذاهای محلی و خاص از جمله کباب، خوراکی‌ هایی با گوشت، برنج، سوپ و غذاهای دریایی سرو می‌کند. همچنین، در منوی این رستوران، می‌توانید انواعی از غذاهای گیاهی و دسرهای محلی را نیز پیدا کنید. در کل، رستوران مولانا یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه غذاهای محلی و خاص وان است. به علاوه، دکوراسیون زیبا و خدمات عالی آن باعث شده است که این رستوران بسیار محبوب و طرفداران زیادی داشته باشد. به طور کلی، هزینه‌های رستوران مولانا در مقایسه با رستوران‌های دیگر در شهر وان، متوسط تا بالاست. اگر شما، مسافر محترم تور وان لحظه آخری قصد دارید به رستوران مولانا بروید، بهتر است قبل از رفتن به آن با کادر رستوران تماس بگیرید و از قیمت‌های دقیق غذاها و خدمات آن‌ها مطلع شوید تا مطمئن شوید که هزینه‌ها با بودجه خود همخوانی دارند.


آدرس رستوران مولانا وان: İskele Caddesi, VAN TSO Karşısı, Erek Rezidans Altı, No:5, 65100 İpekyolu/Van, 

Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX