دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 01 خرداد ، 1402

رستوران آکدامار وان، رستورانی جذاب و دیدنی

رستوران دیدنی آکدامار وان Akdamar Restaurant Van

رستوران آکدامار (Akdamar) در شهر وان ترکیه، یکی از رستوران ‌های محبوب و معروف شهر وان است که در منطقه‌ای زیبا و دیدنی واقع شده است. این رستوران برای ارائه غذاهای محلی و بین‌المللی شناخته شده است و معماری آن به گونه‌ ای طراحی شده است که با فضای زیبای منطقه سازگاری داشته باشد.


رستوران آکدامار وان _ آژانس یکان گشت ایرانیان

تاریخچه رستوران آکدامار وان
رستوران آکدامار در سال ۲۰۰۹ در جزیره آکدامار در دریاچه وان ساخته شد. این رستوران دارای یک سالن داخلی و یک بالکن با منظره‌ای بسیار زیبا از دریاچه و کوهستان‌های اطراف است. دکوراسیون داخلی رستوران آکدامار وان با استفاده از چوب و سنگ، طبیعی و ساده طراحی شده است و با فضای زیبای منطقه سازگاری دارد.

منوی رستوران آکدامار وان

رستوران آکدامار وان از جمله بهترین رستوران های وان با منوی غذایی دریایی ویژه و مناسب برای گردشگران تور ارزان وان که عاشق غذاهای دریایی هستند می باشد. این رستوران در پخت غذاهای دریایی مهارت دارد و استفاده از ماهی های تازه ای که از دریاچه وان صید می کند به شهرت این رستوران اضافه کرده است. البته رستوران آکدامار وان فقط مختص به غذاهای دریایی نیست و به سرو انواع کوفته و آش های محلی و البته انواع غذاهای محلی نیز می پردازد.  همچنین، رستوران آکدامار نوشیدنی‌های محلی مانند چای شیرین ترکیه ‌ای و قهوه ترکیه ‌ای نیز در منوی خود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. قابل توجه مسافرین محترم آفر تور وان با قیمت مناسب، در رستوران آکدامار نیز مانند رستوران های دیگر وان غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. برای مثال، در منوی این رستوران انواعی از پیش غذاهای گیاهی مانند شامی، بورانی، حلیم، حلوا شیرینی و ... را می‌توانید پیدا کنید. 

قیمت غذاهای رستوران آکدامار وان

بر اساس بازخوردهای مشتریان و نظرات آن‌ها، قیمت‌های رستوران آکدامار به نسبت کیفیت و محصولات ارائه شده در آن، مناسب و معقول است. البته، قیمت‌ها ممکن است بسته به نوع غذا و درجه پر طرفداری آن‌ها متفاوت باشند، اما در کل، این رستوران برای تجربه ‌ی خوبی از غذاهای محلی و خاص وان، قیمت‌های مناسبی دارد. به علاوه، خدمات پذیرایی در این رستوران بسیار خوب و حرفه ‌ای است که باعث می‌شود تجربه‌ ی خوردن در آن بیشتر از یک وعده غذایی عادی باشد. 

ساعات کاری رستوران آکدامار وان
رستوران آکدامار عموماً از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به وقت محلی، به مشتریان خدمات رسانی می‌کند. اما این ساعت کاری ممکن است در تعطیلات و روزهای خاص، مانند تعطیلات عید، تغییر کند.


آدرس رستوران آکدامار وان: Van Van Tatvan Yolu Üzeri, Akdamar Adası İskelesi Karşısı, 65700 Gevaş/Van, Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX