دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 02 خرداد ، 1402

10 مورد از بهترین رستوران های وان

بهترین رستوران های وان

وان یکی از شهرهای زیبای ترکیه است که برای جاذبه های تاریخی و فرهنگی، طبیعت زیبا و غذاهای لذیذ خود مشهور است. در این شهر بسیاری از رستوران ها و کافه ها با آشپزی و منوهای متنوعی به میهمانان خود خدمت می‌کنند. در زیر به برخی از بهترین رستوران های وان اشاره می کنیم: 

رستوران کروانسرای وان Karavan Saray
رستوران کروانسرای وان در مرکز شهر وان قرار دارد. با فضای راحت و صمیمی که برای میهمانان خود در نظر گرفته توانسته بین مسافرین و مشتریان خود از جایگاه خوبی برخوردار شود. در رستوران کروانسرای وان، غذاهایی مانند کباب، کوفته، بورک، پیلاف و بسیاری از غذاهای محلی وان سرو می شود. قیمت های اقتصادی و کیفیت خوب غذایی این رستوران جزِء مزایای رستوران کروانسرای وان محسوب می شود.

آدرس رستوران کروانسرای وان: Bahçıvan, Cumhuriyet Cd. 84/A D:1, 65130 İpekyolu/Van, Türkiy

رستوران کروانسرای وان


رستوران الیت ورد وان
رستوران الیت ورد که در واقع رستوران هتل الیت ورد وان است در مرکز شهر وان قرار دارد. این رستوران جز بهترین رستوران های وان محسوب می شود. از جمله غذاهایی که در رستوران الیت ورد وان سرو می شود می توان به کوزالاک مانتیسی، کیمالی بورک، سوپ چورباسی، کباب، پیلاو و انواع غذاهای محلی اشاره کرد. قیمت غذاهای رستوران الیت ورد وان با توجه به کیفیت غذاهای این رستوران معقول است.

آدرس رستوران الیت ورد وان: Cumhuriyet, Lokman Hekim karşısı, Zübeyde Hanım Cd., 65300 Merkez/Van, Türkiye

رستوران ارکوک کباب وان Erkoc Cag Kebap
رستوران ارکوک یا ارکچ چاغ کباب وان از بهترین رستوران های محلی و سنتی وان محسوب می شود. در این رستوران تنوع بالای غذایی مشهود است. در این رستوران انواع کباب های گوشتی و مرغی، انواع نان های ترکی، انواع سوپ ها و سالاد ها سرو می شود. از جمله غذاهای محبوب رستوران ارکوک کباب وان می توان به کباب های مختلف، غذاهای سنتی مانند پیتزا ترکیه ای، چلوکباب، گوشت بریان و ... اشاره کرد. 

آدرس رستوران ارکوک وان: Şabaniye Mahallesi İpekyolu bulvarı no 247 İpekyolu, 65140 Van Merkez/Van, Türkiye



رستوران ارکوک کباب

خانه خوراکی های آسیایی وان Aşiyan Ev Yemekleri
خانه خوراکی های آسیایی وان از محبوب ترین رستوران های محلی و معروف شهر وان است که به سرو انواع غذاهای آسیایی می پردازد. منوی غذایی این رستوران شامل نودل، راوی، فرای، غذاهای تایلندی، انواع کباب ها، انواع غذاهای گوشتی، انواع سوپ ها و همچنین انواع غذاهای دریایی و ... می باشد. قیمت غذاهای خانه خوراکی وان برای مسافرین تور وان با قیمت مناسب مقرون به صرفه است. 

آدرس خانه خوراکی های آسیایی وان: Ataturk Cad. No: 74/C, Van Merkez/Van, Turkey


رستوران آکدامار وان Akdamar
رستوران آکدامار وان از جمله رستوران های محبوب و معروف شهر وان محسوب می شود. این رستوران به سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی می پردازد. این رستوران در سال 2009 در جزیره آکدامار ساخته شده است. دکوراسیون داخلی این رستوران با استفاده از چوب و سنگ طبیعی و ساده طراحی شده است. این رستوران به سرو انواع غذاهای محلی مانند آش های محلی، کوفته، انواع غذاهای گیاهی، انواع نوشیدنی ها می پردازد. قیمت غذاهای رستوران آکدامار وان با توجه به کیفیت غذاها مناسب و معقول است.

آدرس رستوران آکدامار وان: Van Van Tatvan Yolu Üzeri, Akdamar Adası İskelesi Karşısı, 65700 Gevaş/Van, Türkiye




رستوران آکدامار وان

فست فود برگر کینگ وان
در این فست فود می توانید از انواع برگرهای مختلف، انواع ساندویچ ها، انواع سالاد ها لذت ببرید. قیمت غذاهای فست فود برگر کینگ وان با توجه به کیفیت بالایی که دارد قیمت های معقول و مناسبی دارد. همچنین این فست فود به سرو انواع غذاهای گیاهی می پردازد. 

آدرس فست فود برگر کینگ وان: Serhat Mah. Cumhuriyet Blv. No: 147 2K/19, 65100 İpekyolu, Türkiye

رستوران حاجی اغلو کباب چیسی وان Hacioglu Kebapcisi
رستوران حاجی اغلو کبابچیسی وان از محبوبترین و معروف ترین رستوران های وان محلی و سنتی وان محسوب می شود. فضای داخلی این رستوران با دیوارهای سنگی، چوب و دکوراسیون سنتی تزئین شده است. رستوران حاجی اغلو کبابچیسی وان به سرو انواع کباب، دونر، آش، پیلاف، مرغ و سایر غذاهای محلی و سنتی می پردازد.

آدرس رستوران حاجی اغلو کبابچیسی: خیابان کریم بیک (Kerim Bey Caddesi)، شهرک قاضی پاشا (Gazipaşa Mahallesi) ، بلوک 167 و پلاک 29 است.



رستوران حاجی اغلو

رستوران عایشه وان Aise Ev Yemekleri
رستوران عایشه وان رستورانی سنتی در شهر وان است. این رستوران به سرو انواع غذاهای سنتی ترکیه می پردازد که به صورت خانگی و با استفاده از مواد اولیه طبیعی تهیه شده اند می پردازد. انواع غذاهای رستوران عایشه وان شامل مرغ بریانی، کوفته، ترشی، سوپ گندم، انواع غذاهای گیاهی و ... می باشد. قیمت غذاهای رستوران عایشه متوسط رو به بالاست.


آدرس رستوران عایشه وان: Kilise Caddesi, Bayındırlık İşleri İlkokulu Karşısı, No:7, 65010 Bostaniçi-Beyazıt/Van Merkez/Van, Turkey

رستوران منجل وان Mencel
رستوران منجل وان در شهر وان ترکیه قرار دارد که به سرو انواع غذاهای محلی و سنتی وان میپردازد. این رستوران به سرو انواع غذاهای محلی مانند کباب، دلمه، سوپ، آش، پیلاف و سایر غذاهای محلی وان مانند آش، بوزباش، کوکوی سبزی و ... می پردازد. البته در برخی از غذاهای منجل، به جای گوشت قرمز، گوشت مرغ یا ماهی نیز استفاده می‌شود. 

آدرس رستوران منجل وان: Mencel Restaurant, Kurtulus Cad. No: 18, Ipekyolu, Van, Turkey



رستوران مولانا وان Mevlana 
رستوران مولانا وان در حدود 1990 میلادی در مرکز شهر وان ترکیه ساخته شد. یکی از رستوران‌ های معروف و محبوب شهر است و غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. دسترسی به رستوران مولانا وان ترکیه بسیار راحت است. خدمات و پذیرایی در رستوران مولانا وان بسیار خوب و حرفه ای انجام می شود و کارکنان این رستوران همیشه در حال خدمت رسانی به مشتریان با لبخند و مهربانی هستند. رستوران مولانا وان به سرو انواع غذاهای  محلی و خاصی از جمله کباب، خوراکی‌ هایی با گوشت، برنج، سوپ و غذاهای دریایی میپردازد. همچنین، در منوی این رستوران، می‌توانید انواع غذاهای گیاهی و دسرهای محلی را نیز پیدا کنید. 


آدرس رستوران مولانا وان: İskele Caddesi, VAN TSO Karşısı, Erek Rezidans Altı, No:5, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye

 

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX