دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 01 خرداد ، 1402

کافه بیسترو اویون وان

کافه بیسترو اویون وان (CAFE BİSTRO OYUN)

کافه بیسترو اویون (Cafe Bistro Oyun) در شهر وان ترکیه، یک کافه با فضای شیک و مدرن است که منویی جذاب از نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها، شیرینی‌ها، ساندویچ‌ها، پیتزاها و ... را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این کافه برای صبحانه، ناهار و شام باز است و با برخورد خوب و دوستانه کادر خود، برای مشتریان خود تجربه خوبی را فراهم می‌کند.

کافه بیسترو اویون وان- یکان گشت ایرانیان

در منوی غذایی کافه بیسترو اویون وان، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، نظیر قهوه، چای، شکلات گرم، کاکائو، نسکافه و غیره را پیدا کنید. همچنین، انواع دسرهای خوشمزه مانند کیک، تارت، کنافه و پای، همراه با نوشیدنی‌هایی مانند موکتل، شیک، کلاسیک و غیره ارائه می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید انواع ساندویچ‌ها و پیتزاهای مختلف را هم در کافه بیسترو اویون سفارش دهید. ساندویچ‌های این کافه شامل ساندویچ مرغ، ساندویچ تن ماهی، ساندویچ گوشت و سایر گزینه‌هایی همچون ساندویچ خوشمزه چیپس و... هستند. در منوی غذایی کافه بیسترو اویون، قیمت‌ها متناسب با نوع غذا و نوشیدنی، متغیر است. برای مثال، قیمت‌های نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها، شیرینی‌ها، ساندویچ‌ها، پیتزاها و غیره، در محدوده قیمت‌های متوسطی قرار دارد.
در کل، کافه بیسترو اویون وان با ارائه انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای خوشمزه به مسافرین خرید تور ارزان وان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر وان است که برای لذت بردن از غذای خوشمزه و دیدار با دوستان و خانواده، پیشنهاد می‌شود و برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است.

آدرس کافه بیسترو اویون وان: Cumhuriyet mah, İki Nisan Blv. No:42, 65150 İpekyolu/Van, Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX