دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 28 اردیبهشت ، 1402

رستوران الیت ورد وان، پرطرفدار و جذاب

رستوران الیت ورد وان

رستوران الیت (Elite Van Restaurant) در شهر وان در ترکیه واقع شده است. این رستوران، در واقع رستوران هتل الیت ورد وان است و در منطقه‌ ی مرکزی شهر قرار دارد.  رستوران الیت (Elite Van Restaurant) فضایی دلنشین برای نشستن دارد. این رستوران دارای دو بخش داخلی و خارجی است که هر دو فضایی راحت و دلنشین، برای نشستن دارند. فضای داخلی این رستوران دارای دکوراسیونی سنتی و مدرن است و بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. همچنین، فضای خارجی رستوران الیت ورد وان در فصل ‌های گرم سال، بهترین انتخاب برای نشستن در فضای باز است و امکان تماشای پانورامای زیبای شهر وان را به شما می‌دهد.



رستوران الیت ورد وان_ آژانس یکان گشت

منوی غذایی رستوران الیت وان
منوی رستوران الیت شامل بسیاری از غذاهای محلی و خوشمزه است. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر وان شناخته شده است و غذاهایی از جمله کوزالاک مانتیسی، کیمالی بورک، سوپ چورباسی، کباب، پیلاو و سایر غذاهای محلی را در منوی خود دارد. همچنین، رستوران الیت قیمت‌های معقولی نیز دارد و برای علاقه‌ مندان به غذاهای محلی وان، یکی از مقاصد پرطرفدار است.

با توجه به اینکه رستوران الیت، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر وان شناخته شده است و سالانه گردشگران تور وان با قیمت مناسب بسیاری را پذیرا خواهد، بهتر است حداقل یک روز قبل از رفتن به این رستوران، میز رزرو کنید تا از فضای دلنشین و صرف غذاهای خوشمزه‌ ی این رستوران لذت ببرید. 


آدرس رستوران الیت وان: Cumhuriyet, Lokman Hekim karşısı, Zübeyde Hanım Cd., 65300 Merkez/Van, Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX