دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 28 اردیبهشت ، 1402

رستوران حاجی اغلو کباب چیسی وان، مخصوص کباب خور ها

رستوران حاجی اغلو کباب چیسی، رستوران مخصوص کباب خور ها (Hacioglu Kebapcisi) 

رستوران حاجی اغلو کبابچیسی (Hacioglu Kebapcisi) در شهر وان، یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های محلی و سنتی این شهر است. تاریخچه‌ ی طولانی و قدیمی‌ای که این رستوران  دارد باعث جذب گردشگران زیادی شده است.

رستوران حاجی اغلو وان

ویژگی‌های رستوران حاجی اغلو کبابچیسی

از ویژگی های رستوران حاجی اغلو کبابچیسی وان می توان به موارد زیر اشاره کرد

منوی متفاوت: منوی این رستوران شامل انواع کباب، دونر، آش، پیلاف، مرغ و سایر غذاهای محلی و سنتی وان است. در این رستوران، محصولات با کیفیت و مواد اولیه تازه و محلی استفاده می‌شود.
دکوراسیون سنتی: فضای داخلی این رستوران با دیوارهای سنگی، چوب و دکوراسیون سنتی تزئین شده است که برای مشتریان ایجاد یک فضای دوست‌ داشتنی و دلنشین را فراهم می‌کند.
محیط خانوادگی: رستوران حاجی اغلو کبابچیسی یک رستوران خانوادگی است که برای مشتریان خود فضایی صمیمی و دوست‌ داشتنی را فراهم می‌کند.
قیمت مناسب: قیمت‌های این رستوران نیز به نسبت دیگر رستوران‌ های شهر وان مناسب و مقرون به صرفه است و با توجه به کیفیت خوب غذا و فضای دوست ‌داشتنی، ارزش چشیدن طعم های جدید را دارد.

رستوران حاجی اغلو کبابچیسی در منوی خود گزینه ‌هایی برای گیاه‌ خواران تور وان لحظه آخری نیز دارد. این رستوران سعی می‌ کند با ارائه‌ی تنوع در منوی غذایی، به نیازهای مختلف مشتریان خود پاسخ دهد. همچنین، در صورت تمایل، می‌توانید با کادر رستوران در هنگام سفارش، درخواست غذاهای گیاهی خاص خود را نیز بدهید تا در صورت امکان، برای شما تهیه شود.


آدرس رستوران حاجی اغلو کبابچیسی: خیابان کریم بیک (Kerim Bey Caddesi)، شهرک قاضی پاشا (Gazipaşa Mahallesi) ، بلوک 167 و پلاک 29 است.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 5 از 5 (از 1001 رای)
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX