دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 28 اردیبهشت ، 1402

مراکز خرید خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر وسیع ترین مراکز خرید وان

مراکز خرید خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر وان (Cumhuriyet ve Kâzım Karabekir caddesi)  

 خیابان جمهوریت و کاظم کارابکر در وان، دو منطقه وسیع و معروف برای خرید هستند که در آن‌ها مراکز خرید متعددی وجود دارد و می‌توانید انواع محصولات را پیدا کنید.

با توجه به اینکه این خیابان‌ها شامل چندین مرکز خرید و فروشگاه مختلف هستند، تاریخ ساخت هر یک از مراکز خرید خیابان جمهوریت وان ممکن است متفاوت باشد. با این حال، برخی از مراکز خرید در این خیابان‌ها در دهه 1990 تا 2000 ساخته شده‌اند.

مراکز خرید خیابان جمهوریت وان

در مراکز خرید خیابان جمهوریت، بیشتر محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی آن‌ها، لوازم خانگی، لباس و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، کابل، شارژر، هدفون ، بلوتوث ، تبلت ، لوازم خانگی مانند انواع قابلمه و تابه، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، صابون، محصولات اصلاح صورت و لوازم جانبی آن، لباس و کفش، وسایل ورزشی و ادوات کشاورزی را پیدا کرد. قیمت محصولات در مراکز خرید خیابان جمهوریت متفاوت است و به شدت وابسته به نوع و کیفیت محصولات است. با این حال، قیمت‌ها معمولاً نسبت به بازار روس کمی بیشتر است.

مراکز خرید خیابان جمهوریت وان

مراکز خرید خیابان کاظم کاربکیر وان

در مراکز خرید کاظم کارابکیر، بیشتر محصولات لباس و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و تبلت، لوازم خانگی و ادوات کشاورزی به فروش می‌رسد. قیمت محصولات در این منطقه نیز متفاوت است و به شدت وابسته به نوع و کیفیت محصولات است. با این حال، اغلب قیمت‌ها در مراکز خرید کاظم کارابکر هم نسبت به بازار روس کمی بیشتر است. به طور کلی، قیمت محصولات در این دو منطقه معمولاً متوسط است. با این حال، همانطور که قبلاً گفته شد، قیمت‌ها به شدت وابسته به نوع و کیفیت محصولات است. برای کاهش هزینه‌ های خرید، بهترین راه مذاکره برای کسب بهترین قیمت است. همچنین در این دو منطقه رستوران‌، صرافی‌، هتل‌ و کافه‌ های متنوع و بسیار جذابی برای مسافرین آفر تور وان وجود دارد.

مراکز خرید خیابان کاظم کاربکیر وان

نکات مهم قبل از خرید در خیابان جمهوریت و کاظم کاربکیر

مهم است که قبل از خرید محصولی در هر دو منطقه، از کیفیت و اصالت آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنید. همچنین، مذاکره برای کسب بهترین قیمت با فروشندگان همیشه ممکن است و بهترین راه برای کاهش هزینه‌های خرید است.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 3 از 5 (از 1002 رای)
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX