دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 27 اردیبهشت ، 1402

بازار روس ها متنوع ترین بازار در وان

بازار روس (Rus Pazarı) در شهر وان در ترکیه، در نزدیکی برج ساعت (Saat Kulesi) و در خیابان قاضی پاشا (Gazi Paşa Caddesi) واقع شده است

بازار روس ها در وان 

بازار روس (Rus Pazarı) در شهر وان در ترکیه، در نزدیکی برج ساعت (Saat Kulesi) و در خیابان قاضی پاشا (Gazi Paşa Caddesi) واقع شده است. در واقع یک مرکز خرید نسبتا بزرگ است که بخش عمده ای از کالاهایی که در آن فروخته می‌شوند، از کشورهای روسیه، اوکراین و بلاروس و قزاقستان وارد می‌شود. بازار روس‌ها در وان با ظاهر غرفه بندی شده بیشتر شبیه بازارهای محلی است.

بازار روس ها در وان _ یکان گشت


محصولات بازار روس ها در وان

در بازار روس وان می‌توان محصولات متنوعی را پیدا کرد که انواع آن شامل:
_ لباس (در بخش لباس و کیف و کفش، می‌توان لباس‌های زنانه و مردانه، کیف و کفش را با قیمت‌های نسبتاً مناسب پیدا کرد. برخی از فروشندگان در بخش لباس، نمونه هایی از لباس‌های محلی ترکیه را نیز به فروش می‌رسانند.)
_ لوازم آرایشی (در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی، می‌توانید انواع لوازم آرایشی، ادو پرفیوم، کرم‌های ضد آفتاب، شامپو و لوسیون‌ها، اسپری‌های بدن و دیگر محصولات بهداشتی را بدست آورید.)
_ جواهرات (در بخش جواهرات، می‌توانید انواع طلا و نقره، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، گردنبندها، گوشواره‌ ها، انگشترها و دستبندها را پیدا کنید.)
_ وسایل الکترونیکی (در بخش وسایل الکترونیکی، می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها، دوربین‌های دیجیتال، لوازم جانبی الکترونیکی و دیگر محصولات الکترونیکی را پیدا کنید.)
در کنار این‌ها، در بازار روس وان می‌توانید به دنبال ادوات کشاورزی، کیف و کفش، وسایل خانگی، لوازم تزئینی و دکوراسیون، ساعت، اسباب بازی و سرگرمی، کتاب و مجلات و محصولات دیگری نیز بگردید.
خصوصیات بازار روس شامل قیمت مناسب، تنوع محصولات، مکانی مناسب برای مذاکره و تعامل با فروشندگان و همچنین فضایی پرانرژی و پرجنب و جوش است. این بازار به عنوان یک جاذبه توریستی نیز شناخته شده است و هر ساله گردشگران زیاد خرید تور وان ارزان از سراسر جهان به بازار روس مراجعه می‌کنند.
قیمت محصولات در بازار روس وان به شدت متفاوت است و بسته به نوع محصول و کیفیت آن ممکن است کاملاً متفاوت باشد. با این حال، معمولاً قیمت‌ها در بازار روس نسبت به قیمت‌های فروشگاه‌های معمولی وان کمی کمتر است.


نکات مهم قبل از خرید در بازار روس ها

مهم است که قبل از خرید محصولی در بازار روس، از کیفیت و اصالت آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنید. در کل با  اینکه بازار روس دارای فضای کوچکی است مرکز خرید بسیار تنوع ‌پذیر است که محصولات متنوعی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. با این حال، می‌توان گفت به دلیل موقعیت خاص خود و عرضه کالاهای منحصر به فرد و جذاب، همچنان مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگان شهر وان قرار دارد.


آدرس دقیق بازار روس ها در وان: Rus Pazarı, Gazi Paşa Caddesi, Van Merkez/Van, Turkey

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 3 از 5 (از 1002 رای)
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX