دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 02 خرداد ، 1402

رستوران عایشه وان

رستوران عایشه وان Aise Ev Yemekleri

رستوران عایشه (Aise Ev Yemekleri) یک رستوران سنتی در شهر وان است. این رستوران در منطقه‌ ی بایبورتو، در خیابان کلیسا قرار دارد. منوی رستوران عایشه شامل انواع غذاهای سنتی ترکیه است که بیشتر به صورت خانگی و با استفاده از مواد اولیه طبیعی تهیه می‌شوند. برخی از غذاهای محبوب این رستوران عبارتند از:
مرغ بریانی
کوفته
ترشی
سوپ گندم
انواع غذاهای گیاهی


رستوران عایشه وان

رستوران عایشه با فضای سنتی و دلنشین خود، برای جمع های خانوادگی و دوستانه مناسب است. همچنین، رستوران عایشه وان با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیتی در تهیه غذاها و خدمات دوستانه کادر خود، تجربه خوبی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

قیمت غذاهای رستوران عایشه وان
با توجه به اینکه این رستوران با ارائه غذاهای سنتی ترکیه و خانگی، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های سنتی شهر وان شناخته شده است، قیمت‌های آن نسبتاً متوسط تا بالا هستند.

اگر شما قصد دارید به این رستوران مراجعه کنید، توصیه ما به شما مسافرین محترم تور وان با قیمت مناسب این است که قبل از رفتن به این رستوران، با کادر آن تماس بگیرید و از قیمت‌های دقیق غذاها مطلع شوید. همچنین، اگر به دنبال رستوران ‌های با قیمت مناسب‌ تر هستید، می‌توانید سری به مقاله بهترین رستورانهای وان بزنید.


آدرس رستوران عایشه وان: Kilise Caddesi, Bayındırlık İşleri İlkokulu Karşısı, No:7, 65010 Bostaniçi-

Beyazıt/Van Merkez/Van, Turkey

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX