دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 02 خرداد ، 1402

برگر کینگ فضایی وان مخصوص فست فودی ها

فست فود برگر کینگ وان

شعبه برگر کینگ (Burger King) در شهر وان، یکی از رستوران‌های معروف و پرطرفدار و بین المللی  است. این رستوران با ارائه برگرهای خوشمزه و انواع غذاهای فست فود، برای مسافران و گردشگران شهر وان جذاب است. 


در شعبه برگر کینگ وان، می‌توانید انواع برگرهای مختلف، ساندویچ‌ها، سالادها، سیب‌زمینی و ... را پیدا کنید. در این کافه انواع نوشیدنی ها نیز موجود است. برگرهای این رستوران به صورت تازه و با مواد اولیه و با کیفیت تهیه می‌شوند و گردشگران تور وان لحظه آخری بسیاری برای کیفیت بالای این رستوران مشهور به آنجا میروند. 


برگر کینگ وان

قیمت‌ های رستوران برگر کینگ وان
رستوران برگر کینگ نیز در محدوده قیمت‌های متوسط رو به بالا است. البته در کل، با توجه به کیفیت بالا و مواد اولیه با کیفیتی که در برگر کینگ استفاده می‌شود، قیمت‌های آن مناسب به نظر می‌رسد. 

در شعبه برگر کینگ وان (Burger King) غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود. این رستوران به عنوان یک رستوران فست فود، برای پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان خود، انواع غذاهای گیاهی را در منوی خود گنجانده است.در برگر کینگ، می‌توانید از برگر‌های گیاهی، ساندویچ‌ های گیاهی، سالاد‌های گیاهی و سیب‌ زمینی‌ استفاده کنید. همچنین، برای نوشیدنی می‌توانید از نوشابه ‌های بدون الکل مانند آبمیوه و ... استفاده کنید.

دسترسی به برگر کینگ وان بسیار راحت است، می توانید از خطوط تاکسی و اتوبوس های شهری استفاده کنید.
آدرس فست فود برگر کینگ وان: Serhat Mah. Cumhuriyet Blv. No: 147 2K/19, 65100 İpekyolu, Türkiye

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX