هتل خلیدیا پالاس دبی
khalidia palace Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل خلیدیا پالاس دبی|KHalidia palace Hotel Dubai

اطلاعات کامل هتل 5 ستاره خلیدیا پالاس

                                    

در این بخش یکان گشت ایرانیان قصد دارد به بررسی موقعیت مکانی وخدمات و امکانات رفاهی هتل 5 ستاره خلیدیا پالاس دبی بپردازد ما کوشیده ایم که کامل ترین و به روز ترین اطلاعات ازاین هتل را در اختیار گردشگران عزیز (تور دبی) قرار دهیم که برای اقامت خود در کشور امارات این هتل لاکچری و لوکس 5 ستاره که دارای امکانات و خدمان رفاهی عالی با موقعیت مکانی بسیار عالی را انتخاب کرده اند.

با یکان گشت ایرانیان همراه شوید. 

هتل خلیدیا پالاس دبی در ۶ کیلومتری مسجد بزرگ قرار گرفته و دارای امکانات عالی است و از هتل‌های لوکس دبی است و نوید اقامتی خاطره‌انگیز به مهمانان می‌دهد.هتل 5 ستاره خلیدیا پالاس دبی در منطقه تاریخی دیره و در مجاورت نهر دبی واقع شده است.

نرخ رزرو اتاق و سوِئیت ها در هتل 5 ستاره خلیدیا پالاس بسته به فصل و تاریخ سفر شما متفاوت است و از طریق همکاران مجرب ما در یکان گشت ایرانیان بخش تور دبی قابل استعلام است.

همچنین قیمت اتاق و سوئیت های این هتل با نرخ مصوب به مهمانانی که به صورت حضوری برای رزرو تشریف میبرند ارائه میشود چنانچه از طریق یکان گشت ایرانیان اقدام فرمایید از تخفیف ویژه و خدمات عالی تور دبی برخوردار خواهید شد.

<< ما تا پایان سفر کنار شما هستیم >>

امکانات و خدمات عمومی خلیدیا پالاس دبی

در هتل خلیدیا پالاس دبی نطیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور از امکانات اساسی دیگر هتل خلیدیا پالاس به شمار می‌روند. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان انگلیسی و عربی به ۶ زبان دیگر نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در هتل خلیدیا چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۳.۳۰ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۲.۳۰ انجام می‌گیرد. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. هتل خلیدیا با وجود امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و اتاق همایش گزینه خوبی برای سفرهای کاری به شمار می‌رود. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری نیز استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و دوربین مداربسته را نام برد. لازم به ذکر است هتل بین‌المللی دبی در ۱.۷ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی نیز در این هتل پذیرفته می‌شود.

امکانات هتل خلیدیا پالاس دبی:

دسترسی برای سالمندان و معلولان

پارکینگ رایگان

اینترنت رایگان

کلاب کودکان

استخر رو باز

ورود حیوانات خانگی آزاد

آسانسور

تلویزیون

صندوق امانات

نظافت روزانه

مینی بار

رستوران

تهویه مطبوع

رستوران های هتل خلیدیا پالاس دبی:

: برای وعده های صبحانه،ناهار و شام با انواع غذاهای بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند.Check view all day in dining

رستوران گیلانی ایران: فضای سنتی دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می کند.

انواع غذاهای رژیمی و گیاهی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

لازم به ذکر است هتل خلیدیا پالاس در تور دبی دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

انواع اتاق هاو امکانات هتل خلیدیا پالاس دبی:

هتل خلیدیا پالاس دبی دارای ۳۱۱ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس کینگ، اتاق دلوکس تویین، اتاق دلوکس کینگ (با بالکن)، اتاق دلوکس تویین (با بالکن)، اتاق پریمیوم کینگ (با آشپزخانه)، سوئیت خانواده (با آشپزخانه)، سوئیت اگزکیوتیو، سوئیت یک‌خوابه (با آشپزخانه) و سوئیت دوخوابه رویال است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار در همه‌ی اتاق‌ها موجود است. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و وسایل پخت‌وپز نیز هستند. کتری برقی، نشیمن، میز، تلفن، کمد لباس و اتو از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند.

هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدهایهتل خلیدیا پالاس دبی دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

 انوع اتاق های هتل خلیدیا پالاس در تور دبی:

اتاق لوکس هتل خلیدیا دبی:اتاق های لوکس هتل خلیدیا دارای مساحت 36 متر مربع و به شکل دوقلو هستند این اتاق ها با ظرفیت دو نفر می توانند حریم خصوصی و راحتی را در تور دبی برای مسافران فراهم کند.

اتاق لوکس با بالکن:این اتاق ها نیز دارای مساحت 36 متر مربع هستند . این اتاق ها دارای ظرفیت حداکثر 3 نفر بوده و 1 تخت اضافه نیز دارد.همچنین مجهز به بالکن با ویو شهر یا استخر در تور دبی است.

سوئیت پریمیوم هتل خلیدیا دبی:این سوئیت ها دارای 50 متر مساحت هستند، بنابراین مناسب کسانی است که به فضای بیشتری نیاز دارند،در این سوئیت ها یک تخت کینگ و یک آشپزخانه،و حمام اختصاصی و پنجره های بزرگ با ویو شهر در تور دبی است.

سوئیت خانوادگی هتل خلیدیا دبی:این سوئیت ها 70 متر وسعت دارند و دارای یک اتاق و فضای نشیمن جداگانه و آشپزخانه هستند.ظرفیت این اتاق ها 2 بزرگسال و 2 کودک در تور دبی است.

فاصله هتل خلیدیا پالاس تا جاذبه های دیدنی دبی:
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا برج ساعت دیره:
۶۰۰ متر است.
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا موزه دبی:
۲.۴ کیلومتر است.
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا دهکده میراث و غواصی دبی:
۳.۲ کیلومتر است.
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا خانه شیخ سعید آل مکتوم:
۳.۲ کیلومتر است.
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا قاب دبی:3.5 کیلومتر است.
فاصله هتل خلیدیا پالاس تا ساحل الممرز:
۶ کیلومتر است.

شرکت هواپیمایی یکان گشت ایرانیان آماده خدمت رسانی جهت رزرو اتاق با نازلترین قیمت ها و کلیه خدمات تور دبی با شرایط نقد و اقساط به شما عزیزانی است که این هتل لوکس با خدمات و امکانات لاکچری با موقعیت مکانی با امکان دسترسی آسان مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری را برای اقامت خود در شهر دبی انتخاب کرده اید و برایتان اقامت خوشی را در هتل 5 ستاره خلیدیا پالاس دبی کشور امارات را آرزومند است.

سفرتان آرام و خاطره انگیز.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امکانات هتل
  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • لابی
  • لوازم بهداشتی
  • صبحانه در اتاق
  • میز کار در اتاق
  • نگهبانی 24 ساعته
  • دوربین مداربسته
امکانات ورزشی
  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX