<a href="https://www.yekangasht.com/tour/dubai" target="_blank">https://www.yekangasht.com/tour/dubai</a>
هتل تاورز روتانا دبی
towers rotana Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل تاورز روتانا دبی|Towers Rotana Hotel Dubai

                                                                  هتل چهار ستاره تاورز روتانا دبی

در این بخش  یکان گشت ایرانیان قصد دارد به برسی موقعیت مکانی و خدمات و امکانات رفاهی چهار ستاره تاورز روتا در شهررویایی و مدرن دبی  بپردازد ما کوشیده ایم که کامل ترین و به روز ترین اطلاعات  از این هتل را اختیار گردشگران عزیز(توردبی) قرار دهیم که برای اقامت خود در کشور زیبای امارت متحده این هتل لوکس و مجلل  با امکانات بسیارخوب را انتخاب کرده اند .

با یکان گشت ایرانیان همراه باشید:

معرفی هتل تاورز روتانا :

ساخت هتل چهار ستاره تاورز روتانا در سال 2000 در خیابان شیخ الزائد در منطقه جمیرا شهر زیبای دبی آغاز شد و در سال 2006 جهت ارائه خدمات به گردشگران عزیز توردبی فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد و امروزه جزوه بهترین و معروف ترین هتل های چهارستاره ای میباشد  که خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی را در حد یک هتل پنج ستاره به مهمانان خود در توربی  ارائه میکند.

این هتل دارای خدمات رفاهی و امکانات تفریحی بی نظیری میباشد که در ادامه به توضیح و معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت و از لحاظ موقعیت مکانی میتوان گفت که برج خلیفه در چند قدیمی تاورز روتانا  است وهمچنین تا دوبی مال در صورت استفاده از تاکسی 5 دقیقه فاصله وجود دارد .

ایستگاه مترو و اتوبوس در فاصله 200 متری هتل است و گردشگران عزیز در توردبی که قصد بازدید از دیگرجاذبه های گردشگری و اماکن تقریحی در سایرمناطق این شهر زیبا و مدرن را دارند میتوانند با پیاده روی و صرف زمانی کوتاه به مترو یا اتوبوس دسترسی پیدا کنند .

فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل تاورز روتانا تقریبا 7 کیلومتراست  و مهمانان عریزهتل در توردبی با استفاده از تاکسی تقریبا 30 دقیقه زمان لازم دارند تا به فرودگاه برسند .

نرخ رزرو اتاق و سوئیت ها در هتل چهار ستاره تاورز روتانا  بسته به فصل و تاریخ سفر شما متفاوت است و از طریق همکاران مجرب ما در یکان گشت ایرانیان بخش( توردبی )قابل استعلام میباشد.

همچنین قیمت اتاق و سوئیت های  این هتل با نرخ مصوب به مهمانانی  که به صورت حضوری برای رزروتشریف میبرند ارائه میشود چنانچه از طریق یکان گشت ایرانیان  اقدام فرمایید از تخفیف ویژه و خدمات عالی توردبی  برخوردار خواهید شد.

<< ما تا پایان سفر کنار شما هستیم >>

خدمات عمومی و امکانات رفاهی تفریحی هتل چهار ستاره تاورز روتانا :

این هتل مجلل خدمات و امکانات رفاهی بی نظیری را جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانانش در توردبی ارائه میدهد که شامل :

اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضای هتل و اتاق ها . آسانسور .شاتل فرودگاهی با احتساب هزینه .ساحل اختصاصی که دارای صندلی و چترهای مخصوص گرفت آفتاب است .پارک آبی

نظافت 24 ساعته اتاق و فضای هتل ..

خدمات ویژه برای سالمندان ناتوان یا کم توان و معلولان عزیزکه شامل (ویلچر.رمپ..سرویس فرنگی با دستگیره معلولین , روشویی با ارتفاع پاپپن . لابی و نگهبانی 24 ساعته.مراکز درمانی و اتاق ماساژ.

استخر در فضای باز که دارای چتر و صندلی مخصوص حمام آفتاب است و استخر های چهار فصل .

پذیرش 24 ساعته همراه با کارمندان و پرسنل مهربان ومجرب که به بیشتر زبان های زنده دنیا از جمله :عربی انگلیسی و هندی ..مسلط هستند .موسیقی زنده .فروشگاه خرید سوغاتی .

پارکینگ  عمومی  . پارکینگ اختصاصی .  خدمات اجاره خودرو به مهمانان توردبی که دارای گواهینامه بین المللی هستند .

لابی .سالن اجتماعات .لاندری .فکس و فتوکپی.  دستگاه ای تی ام .

خدمات نگهداری از کودک در اتاق در صورت نیاز مهمان.

دوربین مدار بسته در فضای خارجی هتل و قسمت های عمومی.

صرافی و خدمات تبدیل ارز..

هشدار امنیتی و آتش سوزی.روم سرویس .

انبار چمدان در صورت نیازمهمان .خدمات خشکشویی . اتو شویی پرس البسه .واکس زنی کفش با پرداخت هزینه .

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با احتساب هزینه .حمل بار ..باشگاه بیلیارد. سونا بخار و سونا خشک.

جکوزی .مرکز تناسب اندام و سالن بدنسازی و فیتنس . فروشگاه لوازم آرایشی .بوفه کودک .

بیزینس سنتر.فروش بلیط های رویداد های هنری .پخش رویدادهای مهم ورزشی . میز تور

 سالن برگزاری جلسات و همایشات که مجهز به لوازم الکترونیکی مدرن میباشد .. سالن آریشگاه با ارائه خدماتی همچون آرایش مو و صورت ,پدیکور و مانیکور ,پاکسازی صورت و فشیال ...که شامل پرداخت هزینه است.

روزنامه رایگان . 3 رستوران .کافی شاپ و نایت کلاب .برگزاری کلاس های یوگا .

بوفه که در روزهای عادی از ساعت 6:30 الی 10:30 صبح و در روزهای تعطیل از 6 تا 11 صبح آماده پذیرایی از مهمانان هتل در توردبی میباشد .

رستوران های هتل چهار ستاره تاورز روتانا :

این هتل لوکس و مجلل دارای 3 رستوران و چندین نایت کلاب و بار است که با ارائه منویی بی نظیر نیاز مهمانانش را در توردبی با هر نوع سلیقه غذایی فراهم میکنند .

رستوران فلاورز فور تو: این رستوران با سرو متنوع ترین غذاهای بین المللی به صورت 24 ساعته در تمامی وعده های غذایی(صبحانه.ناهار.میان وعده وشام ) از مهمانان هتل در توردبی پذیرایی میکند.

رستوران تئاترو: با سرو انواع غذاهای چینی و ژاپنی و همچنین متنوع ترین غذاهای ایتالیایی در وعده ناهار و شام میزبان مهمانان تاورز روتانا در توردبی است .

رستوران لانگز :این رستوران در تمامی ایام هفته با سرو غذاهای انگلیسی بی نظیردر بالاترین کیفیت در وعده شام پذیرای مهمانان هتل درتوردبی میباشد.

امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا :

این هتل دارای 384 اتاق و سوئیت در 30 طبقه است که با چشم اندازی زیبا از شهر دبی ,کوه واستخر هتل به همراه طراحی  مدرن خدمات و امکانات بسیارعالی  را جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان خود در( توردبی ) ارائه میدهد که شامل :

اینترنت وای فای رایگان  .سرویس خواب استانداروتمیز .دستگاه تلفن. تلویزیون ال ای دی با امکان اتصال به شبکه های ماهواره و رادیو. آباژر.یخچال . خانه داری .مینی بار که شارژآن شامل پرداخت هزینه میباشد. بالکن . کالسکه .

.درب های ایمنی کودک.اتو و میز اتو .  سالن نشیمن مبله .خدمات نگهداری از کودکان در اتاق .کتری برقی و قهوه ساز ..

حمام وسرویس بهداشتی فرنگی. جکوزی و وان .ماساژ در اتاق .لپ تاپ.

امکان درخواست تخت اضافه وگهواره نوزاد در صورت نیاز مهمانان درتوردبی.

میزغذاخوری و سالن نشیمن مبله  در بعضی اتاق ها و سوئیت ها ..

آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزی همچون اجاق گاز ,ماکروویو و در بعضی از سوئیت ها ماشین لباسشویی نیز موجود میباشد.

لوازم بهداشتی و آرایشی با قابلیت شارژ روزانه رایگان مثل (حوله ی تن پوش. دمپایی . صابون . شامپو . خمیر دندان ومسواک ..) ملافه های ضد آلرژی .رو تختی.

خدمات بیدارباش و ساعت زنگدار.کمد به همراه رخت آویز.گاو صندوق ..سیستم سرمایش و گرمایش.سیستم تهویه هوای مطبوع.سیستم اعلام حریق .دیوار های مجهز به عایق صدا.

 سشوار .میز مطالعه و میز ناهار خوری همراه با صندلی. میز آرایش به همراه آینه .مبلمان .خدمات ویژه سالمندان و معلولین مانند سینک در ارتقاع پایین و صندلی های مخصوص ..

تایپ اتاق ها و انواع سوئیت ها در هتل تاورز روتانا:

Guest Room

این اتاق با مساحت 29 متر مربع دارای  یک عدد تختخواب کویین با چشم اندازی از شهرمیزبان 2 مهمان بزرگسال درتوردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد.

FAMILY-premium

این اتاق با مساحت در حدود 40 مترمربع دارای یک تخت دونفره با سایز بزرگ ونمایی از شهر میزبان 3 مهمان درتوردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

GUST ROOM WITH LOUNGE ACCESS

این اتاق با مساحت 32 مترمربع و چشم اندازشهر دارای یک عدد تخت دونفر ,میزبان 2 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

WINDOW-SEAT VIEW-KING BED

این اتاق با مساحت 32 مترمربع با چشم اندازی از استخر هتل تاورز روتانا دارای یک عدد تخت دونفره و میزبان 2 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

WINDOW-SEAT VIEW-TWIN BEDS

این اتاق با مساحت 32 مترمربع با چشم اندازی ازشهر دو عدد تخت یکنفره با سایز بزرگ  و میزبان 2 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

STUDIO

این سوئیت با مساحت 53 مترمربع و چشم اندازی از کوه دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال و همچنین یک عدد تخت دونفره با سایز بزرگ ,میزبان 2 مهمان درتوردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

ONE-BEDROOM APARTMENT

این آپارتمان با مساحت 60 مترمربع ,وچشم اندازی از شهر دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال و همچنین دارای 1 اتاق خواب مجهز به یک عدد تخت دبل با سایز بزرگ ,میزبان 2 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

SPACIOUS ONE -BEDROOM

این آپارتمان با مساحت 91مترمربع ,وچشم اندازی ازکوه  و اسخر اختصاصی ,دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال و همچنین دارای یک اتاق خواب مجهز به یک  عدد تخت دبل با سایز بزرگ ,میزبان 2 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

TWO-bedroom apartment

این آپارتمان با مساحت 115مترمربع ,وچشم اندازی از شهر  دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال و همچنین دارای دواتاق خواب مجهز به یک  عدد تخت دبل با سایز بزرگ ,و2 عدد تخت کویین میزبان  4 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

Three-bedrooms apartment

این آپارتمان با مساحت  180مترمربع ,وچشم اندازی از شهرزیبای دبی  دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال,  ماشین لباسشویی  و همچنین دارای سه اتاق خواب مجهز به دوعدد تخت دبل با سایز بزرگ  ,دو عدد تخت کویین میزبان 6 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

ONE -bedroom suite

این سوئیت با وردی اختصاصی دارای مساحت 47 مترمربع و چشم اندازی از شهر دبی دارای یک عدد تخت کویین و میزبان دو مهمان درتوردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

SPACIOUS-three bedrooms

این آپارتمان با مساحت  195مترمربع ,وچشم اندازی از کوه  دارای یک آشپزخانه مجهز به ماکروویوو یخچال,  ماشین لباسشویی  و همچنین دارای سه اتاق خواب مجهز به دوعدد تخت دبل با سایز بزرگ  ,دو عدد تخت کویین میزبان 6 مهمان بزرگسال در توردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

Gust Room-king or twin bed

این اتاق با مساحتی در حدود 29 مترمربع دارای 1 عدد تخت خواب دونفره کینگ و یا 2 عدد تخت خواب کویین بسته به نیاز مسافر هتل تاورز روتانا و چشم اندازی از شهر میزبان 2 مهمان درتوردبی است و همچنین شامل کلیه خدمات و امکانات رفاهی ذکر شده در بخش (امکانات و خدمات رفاهی مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل چهارستاره تاورز روتانا) میباشد .

فاصله هتل تاورز روتانا از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری شهر دبی :

دوبی مال : 1.61 کیلومتر

برج خلیفه : 1.73 کیلومتر

برج العرب : 1.08 کیلومتر

اسکی دبی : 13.17 کیلومتر

قوانین هتل چهار ستاره  تاورز روتانا :

1:استعمال دخانیات دربعضی ازسوئیت ها و اتاق ها ممنوع میباشد .

2:ورود حیوانات خانگی مهمانان در توردبی ممنوع میباشد .

3:ساعت تحویل اتاق در ساعت 14 و ساعت تخلیه آن توسط مهمانان توردبی قبل از ساعت 12 میباشد.

4:اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان و در صورت درخواست تخت اضافه شامل پرداخت هزینه میباشد.

شرکت هواپیمایی یکان گشت ایرانیان آماده خدمت رسانی جهت رزرو اتاق و کلیه خدمات توردبی  به شما عزیزانی  میباشد که این هتل مجلل و لوکس  با خدمات و امکانات رفاهی خوب  را برای اقامت خود درشهر دبی انتخاب کرده اید و برایتان اقامت خوشی را در هتل چهار ستاره تاورز روتانا  در کشور امارات متحده  را  آرزومند است.

سفرتان سبز و خاطره انگیز

امکانات هتل
  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • رستوران فضای باز
  • مینی بار
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • کافی شاپ فضای باز
  • سشوار
  • پزشک
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار
  • صرافی
  • سالن زیبایی
  • لابی
  • پذیرش
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • نظافت 24 ساعته اتاق
  • پرسنل با زبان انگلیسی
  • لوازم بهداشتی
  • تراس
  • تلفن
  • صبحانه در اتاق
  • میز کار در اتاق
  • نگهبانی 24 ساعته
  • دوربین مداربسته
  • فکس/فتوکپی
  • امکانات تجاری
  • دستگاه خودپرداز
  • خدمات شاتل
  • سیستم تهویه
  • اتاق های غیر سیگاری
  • سیستم سرمایش
  • سیستم گرمایش
امکانات ورزشی
  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
امکانات تفریحی
  • پارک آبی
  • سونا
  • بیلیارد
  • امکانات ماساژ
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX