هتل گرند حیات دبی
grand hyatt Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل گرند حیات دبی|GRAND HYATT Hotel Dubai

هتل 5 ستاره GRAND HYATT

در این بخش یکان گشت ایرانیان قصد دارد به برسی هتل پنج ستاره گرند حیات  در شهرزیبای دبی بپردازد وما سعیمان بر این است که کاملترین و به روز ترین اطلاعات را در اختیار گردشگران عزیزی که برای اقامت خود در شهرزیبای دبی این هتل مجلل و لوکس را انتخاب کرده اند قرار دهیم .

همراه ما باشید:

این هتل 5 ستاره در منطقه شیخ الزائد در سال 2003 تاسیس شد و در سال 2016 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت .

هتل گرند حیات از لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی آسان به مرکز تجاری و تفریحی همچون نهر دبی  که به آن کریک هم می گویند در چند قدمی این هتل است به صورتی که مهمانان میتوانند پیاده با صرف زمان چند دقیقه ای به آنجا برسند و همچنین با دوبی مال و برج خلیفه با استفاده ازتاکسی تنها 15 دقیقه فاصله دارد و شما میتوانید با پیاده روی و صرف زمانی کوتاه  به مرکز خرید وافی مال دبی دسترسی داشته باشید.

هتل گرند حیات جهت رفاه و آسایش مهمانان خود  سرویس رفت و برگشت رایگان مخصوص عزیزانی  که قصد گشت و گذار در دیگر مناطق شهر دبی را دارند  در نظر گرفته است تا مهمانانش در طول اقامتشان در گرند حیات هیچ دغدغه و نگرانی برای گشت و گذار و تفریح نداشته باشند.

توجه داشته باشید :فاصله هتل گرند حیات تا ایستگاه مترو فقط 600 متر است و شما میتوانید این مسیر را پیاده با صرف زمانی چند دقیقه ای طی کنید.

فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 4 کیلومتری هتل قرار دارد و مهمانان با استفاده از تاکسی تقریبا 20 دقیقه در راه هستید تا به آنجا برسید .

این هتل علاوه بر خدمات و امکانات  رفاهی بی نظیری که در اختیار مهمانانش قرار میدهد و موقعیت مکانی خوبش از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری شهر دبی  از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه هتل 5 ستاره این منطقه  برخوردار است .

نرخ رزور اتاق و سوئیت ها بسته به تاریخ سفر شما متفاوت است و ازطریق همکاران ما در شرکت یکان گشت ایرانیان قابل استعلام میباشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل :

این هتل جهت رفاه و آرامش و آسایش مهمانانش امکانات و خدمات بی نظیری را در نظر گرفته است که شامل:

شاتل فرودگاهی .اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضای هتل و اتاق ها . آسانسور . اتاق سیگار .محوطه پذیرش و لابی. مرکز تجاری.

کلاب کوچک.استخر و سالن بازی کودکان.سالن استراحت.سالن تنیس.

نظافت 24 ساعته اتاق و فضای هتل .خدمات ویژه برای سالمندان ناتوان یا کم توان و معلولان عزیزمثل (ویلچر.رمپ..)

پذیرش 24 ساعته همراه با کارمندان و پرسنل مهربان ومجرب که به بیشتر زبان های زنده دنیا از جمله :عربی انگلیسی .چینی و ژاپنی وترکی.ارمنی.ایتالیایی .هندی ..مسلط هستند .بار کنار استخر.باربیکو|گریل .

پارکینگ . خدمات اجاره خودرو به مهمانانی که دارای گواهینامه بین المللی هستند.فروشگاه جهت خرید انواع سوغاتی.مرکز تجارت.

میز گردشگری برای ارائه تور های یک روزه در شهر دبی همراه با سرویس رفت وبرگشت رایگان..صرافی و خدمات تبدیل ارز.. تالار عروسی وسالن  تولد که به مدرن ترین  و شیک ترین مبلمان ودستگاه های صوتی و تصویری تجهیز شده است . اتاق جلسات و همایش مجهزبه  جدیدترین دستگاه های صوتی و تصویری مثل میکروفون.پرژکتور میز و صندلی ..میباشد.

انبار چمدان در صورت نیازمهمان .خدمات خشکشویی . اتو شویی پرس البسه .واکس زنی کفش با پرداخت هزینه .

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با احتساب هزینه .حمل بار ..باشگاه بیلیارد.بولینگ به همراه اسکواش و دارت (شامل پرداخت هزینه)

استخر رو باز و سرپوشیده  که در تمام فصول فعال است و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار میگیرد.

خدمات ماساژو اسپا.باشگاه بدنسازی مجهز به مدرن ترین وسایل ورزشی به همراه مربی با امکان ارائه برنامه که شامل پرداخت هزینه است.

سالن آرایش و زیبایی که در آن خدماتی مثل کوتاهی مو .آرایش مو.رنگ. خدمات ناخن وپوست ارائه میشود که شامل پرداخت هرینه میباشد.چندین رستوران و کافه .کافی شاپ.

سونا . جکوزی سرد و گرم .حمام ترکی. اتاق یوگا. فامیلی روم.بار و نایت کلاب.دیسکو.

دستگاه خود پرداز. دستگاه فکس و کپی.

بار و رستوران های هتل گرند حیات 

در هتل گرند حیات دبی 8 رستوران و 5 باروجود دارد که ارائه دهنده متنوع ترین منوهای غذایی و نوشیدنی با کیفیتی بی نظیرکه مناسب هر نوع سلیقه غذایی میباشد.

رستوران آندیامو:

این رستوران با دیزاین و طراحی خاص خود به سبک کشور ایتالیا با ارائه منوی ایتالیایی خود خوشمزه ترین غذا های این کشورمثل پیتزاو پاستا  که به روش سنتی در فرپخت میشود ومتنوع ترین  غذاهی محلی این کشور به همراه لذیذترین نوشیدنی ها در وعده های ناهاراز ساعت 12:30 الی 15:30 و وعده شام از ساعت 19 الی 23:30 در تمامی روزهای هفته آماده میزبانی از مهمانان عزیز هتل گرند حیات  میباشد

 همچنین تراس این رستوران از ساعت 12:30 بامداد تا 2 بامداد با اجرای برنامه های سرگرم کننده و اجرای موسیقی زنده باارائه انواع غذاها همچون اسنک .پیتزا و سالاد و متنوع ترین نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در خدمت مهمانان  عزیز هتل گرند حیات میباشد.

رستوران دکالیتیو:

این رستوران دارای دستچین شده ترین غذاها و نوشیدنی های بین المللی همچون کباب های گریل .انواع غذاهای دریایی مثل میگو .ماهی تازه کبابی و لابستر و خاویار در کنار خوشمزه ترین غذاهای هندی میباشد.

دکوراسیون رستوران خیلی خاص طراحی شده است به صورتی که در فضای آن یک نانوایی و یک کافه نمادین به سبک کافه های بمبئی وجود دارد.

دکالیتیودر تمامی روزهای هفته با  هدف ارائه لذیذ ترین غذاها  در وعده صبحانه .ناهار و شام آماده میزبانی از مهمانان است.

رستوران اتار:

اتار  رستوران لبنانی هتل گرند حیات که فضای داخلی خود را شبیه به چادرنشینان محلی عربی طراحی کرده است فضایی حیرت انگیزه را برای مهمانان به نمایش میگذارد

در این رستوران پرسنل با سبک و لباس عربی به شما خوش آمد گویی میکنند و به اجرای برنامه های سرگرم کننده ازفرهنگ و سنت کشور عربستان میپردازند.

در منوی اتار انواع غذاهای عربی و لبنانی با کباب های حلال به همراه دسر و متنوع ترین نوشیدنی ها وجود دارد و آماده میزبانی از مهمانان عزیز هتل گرند حیات در تمامی وعده ها در کل ایام هفته میباشد.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران منهتن گریل :

این رستوران آمریکایی که از یک استیک فروشی مشهورنیویورکی الهام گرفته است دارای بهترین برش های  استیک بیف و آبدار ترین گوشت هاو خوشمزه ترین همبرگرها به همراه متنوع ترین دسرها و نوشیدنی های الکلی وغیرالکلی و معروف ترین غذاهای آمریکایی میباشد و درتمام ایام هفته در وعده ناهار میزبان شماست.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران پیرکرب:

این رستوران سنگاپوری هتل گرند حیات است در یک محیط خانواده پسند  که دارای منویی با انواع غذاهای دریایی مثل ماهی و میگوکاری. لابستر.اردک ماهی به همراه بهترین سس ها میباشد و در تمام روزهای هفته در وعده شام آماده میزبانی از مهمانان محترم است .

توجه داشته باشید برای ورود به این رستوران و میل غذا باید پوششی نیمه رسمی داشته باشید.

رستوران آی زی:

این رستوران با ارائه منویی از بهترین غذاهای هندوستان از جمله انواع غذاهای دریایی.بهترین کباب ها وگوشت ها .لذیذ ترین غذاهای گیاهی .فینگرفودهای هندی و شرقی به همراه 40 مدل ازبهترین نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی معروف اکثر نقاط جهان در تمامی روزهای هفته در وعده ناهار آماده پذیرایی از مهمانان هتل گرند حیات میباشد.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران واکس:

واکس رستوران آسیایی هتل گرند حیات است که درقسمت باغ میانی هتل قرار دارد و مهمانان این رستوران میتوانند انواع غذاهای کامبوجی.ویتنامی.سنگاپورو چینی در فضایی بسیار مدرن میل کنند .

این رستوران در تمام ایام هفته در وعده های ناهار و شام میزبان شماست.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران سوشی:

این رستوران ژاپنی جهت ارائه بهترین سوشی ها وساشیمی در کل شهر دبی معروف است و منوی آن شامل نود و انواع غذاهای دریایی کبابی به همراه لذیذترین غذاهای چینی در تمام روزهای هفته در وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل گرند حیات میباشد.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران وینوتکا:

وینوتکا یک رستوران .بار. ایتالیایست با ارائه بهترین استیک ها و انواع غذاهای ایتالیایی به همراه نوشیدنی ها میباشد و در تمام روزهای هفته در وعده های ناهار و شام میزبان مهمانان هتل گرند حیات است .

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران النخل لانج:

این رستوران در مرکز هتل گرند حیات شبیه به یک سالن استراحت به منظور سرو صبحانه با منویی سبک و بین المللی و انواع ساندویج های به همراه سالاد و شیرینی های خوشمزه و متنوع ترین نوشیدنی ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است .

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران بارکوز:

این رستوران در روف گاردن هتل گرند حیات قرار گرفته است و مهمانان میتوانند همراه به سرو غذاهای سبک مثل اسنک و سالاد به همراه نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی به استعمال دخانیات به پردازند .

بارکوز جهت سرگرمی مهمانانش برنامه های سرگرم کننده و مهیجی در تمام روزهای هفته تدارک دیده است .

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

رستوران پول ساید :

این رستوران درمحوطه ی  باغ هتل گرند حیات در فضایی سرسبز و مملو ازگیاهان گرمسیری در کنار استخر با ارائه منویی از انواع غذاهای سبک و سالاد های متنوع به همراه نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی درروزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مهمانان است.

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

کافه پانینی:

این کافی شاپ درمحوطه باغ هتل گرند حیات که مملو از گل و گیاهان گرمسریست با ارائه منوی سبک  که شامل بهترین قهوه ها به همراه انواع شیرینی ها .ساندویچ های سبک و نان های خانگیست در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مهمانان است .

توجه داشته باشید نوع پوشش شما برای ورود به این رستوران باید نیمه رسمی باشد.

استخرهای هتل گرند حیات :

1:استخرشماره یک:داخل فضای هتل و استفاده از آن برای هر رده سنی مجاز است.

2:استخر شماره دو :این استخر در فضای باز . مناسب برای همه سنین میباشد .

3:استخر شماره سه:این استخر برای استفاده کودکان در فضای باز هتل قرار دارد.

4:استخر شمارچهار:این استخر داخل فضای هتل با مساحتی بزرگتر و مناسب استفاده مهمانان در تمامی سنین مختلف میباشد.

مهمانان عزیز هتل گرند حیات توجه داشته باشند که تمام استخر ها در همه فصول باز است و استفاده از آنها رایگان است .

امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات:

این هتل دارای 682  اتاق و سوئیت در تایپ های مختلف است

خدمات رفاهی که هتل مجلل گرند حیات برای مهمانان عزیزش در نظر گرفته است شامل :اینترنت وای فای رایگان . روزنامه رایگان .سرویس خواب استاندار.3 دستگاه تلفن با خط مستقیم  . تلویزیون ال ای دی 25 اینچی  با امکان اتصال به شبکه های ماهواره و رادیو. آباژر.یخچال .مینی بارکه شامل پرداخت هزینه است.خدمات خانه داری

 اتو و میز اتو . حمام مرمری مجهز  به وان عمیق واتاق دوش.منوی انتخاب بالشت .لوازم بهداشتیو آرایشی با قابلیت شارژ روزانه رایگان مثل (حوله ی تن پوش. دمپایی . صابون . شامپو . خمیر دندان ومسواک ..) خدمات بیدارباش و ساعت زنگدار.کمد.گاو صندوق ..سیستم سرمایش و گرمایش.سیستم تهویه هوای مطبوع.سیستم اعلام حریق .آب معدنی رایگان. دیوار های مجهز به عایق صدا. سشوار .میز مطالعه و میز ناهار خوری همراه با صندلی. میز آرایش به همراه آینه .مبلمان . روم سرویس در صورت درخواست مهمان .یخچال . کتری برقی . قهوه ساز و چایی ساز. نظافت 24 ساعته.بالکن وسالن نشیمن .آشپزخانه در بعضی از اتاق ها که دارای وسایل آشپزی .ماکروویو.ماشین لباسشویی. میباشد .امکان درخواست تخت اضافه(تخت کودک و حتی تخت دو نفره )میباشد.

انواع اتاق های هتل گرند حیات:

اتاق گرند:

این اتاق با طراحی کلاسیک وبسیار شیک و با  مساحتی در حدود 40 متر و دارای یک تختخواب دو نفره و یا دو تخت خواب یک نفره بسته به درخواست مسافر آماده پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال است .این اتاق قابلیت ارائه تخت اضافه را دارد و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

اتاق کلاب حیات:

مساحت این اتاق در حدود 40 متر و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره بسته به نیاز مهمان میباشد .

در این اتاق  مهمانان امکان درخواست تخت اضافه را ندارند اما میتوانند ازخدمات ویژه ای مثل امکان استفاده از سالن استراحت و گرند کلاب لانج به همراه پذیرایی رایگان در وعده های صبحانه سلف و عصرانه با سرو انواع نوشیدنی و شیرینی به همراه میوه بهره مند شود.

در این اتاق امکان درخواست شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه وجود دارد و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

کریک ساید کینگ و تویین :

مساحت این اتاق در حدود 44 متر با ظرفیت میزبانی از 2 بزرگ سال با  چشم اندازی زیبا از شهر دبی دارای یک وتخت خواب دو نفره با سایزبزرگ و یا 2 تخت خواب یک نفره" بسته به نیاز مهمان میباشد . در این اتاق امکان درخواست تخت اضافه وجود دارد و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

اتاق گرند دلوکس:

مساحت این اتاق در حدود 66 متر دارای 2عدد تخت خواب دو نفره با سایز بزرگ میزبان 4 مهمان برزگسال به همراه دو کودک است

در این اتاق امکان استفاده از شاتل فرودگاهی با احتساب هزینه وجود دارد و همچنین مهمانان میتوانند ازسالن استراحت و گرند کلاب به همراه پذیرایی سلف  بین المللی در وعده صبحانه و نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و میوه های تازهدر وعده عصرانه به صورت رایگان بهره مند شوند  و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

سوئیت خانوادگی گرند:

این سوئیت مجلل با مساحت  88 مترمربع دارای یک عدد تخت خواب دو نفره بزرگ و یک تخت خواب یک نفره پذیرای 2 مهمان بزرگسال بع همراه یک کودک میباشد و در این سوئیت امکان ارائه تخت اضافی در صورت درخواست مهمان وجود داردهمچنین امکان استفاده از شاتل فرودگاهی با احتساب هزینه وجود دارد و مهمانان میتوانند ازسالن استراحت و گرند کلاب به همراه پذیرایی سلف بین المللی در وعده صبحانه و نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و میوه های تازه در میان وعده به صورت رایگان بهره مند شوند  و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

اتاق سینگل :

فضای داخل اتاق در حدود 40 متر مربع و دارای یک تخت دو نفره بزرگ با ظرفیت میزبانی از یک بزرگسال است و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

سوئیت رویال گرند:

گرانترین و مجلل ترین واحد هتل گرند حیات که با مساحتی در حدود 246 متراست که دارای یک آشپزخانه مجهز به لوازم آشپزی .ماکروویوو اجاق گاز .یک سالن نشیمن مبله . 2 اتاق خواب مجزا که هر یک از آنها به یک عدد تخت دو نفره با سایز بزرگ و دیگر اتاق دارای دو عدد تخت یک نفره با سایز بزرگ آماده میزبانی از مهمانانی مباشد که برای اقامت خانوادگی خود در هتل گرند حیات این سوئیت مجلل و شیک را انتخاب کرده اند.

به دلیل قرار گرفتن این سوئیت در طبقات بالایی هتل سوئیت رویال دارای یک چشم انداز زیبا (سراسر نما)از شهر دبی و باغ زیبای داخل محوطه میباشد و همچنین امکان استفاده از شاتل فرودگاهی با احتساب هزینه وجود دارد و مهمانان میتوانند ازسالن استراحت و گرند کلاب به همراه پذیرایی سلف بین المللی در وعده صبحانه و نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و میوه های تازه در میان وعده به صورت رایگان بهره مند شوند  و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

سوئیت پرینس:

یکان گشت ایرانیان به مهمانانی که قصد دارند درطول سفرشان در هتل گرند حیات اقامتی بی نهایت رویایی و مجلل را تجربه کنند این سوئیت بی نظیر را پیشنهاد میکند زیرا با قرار گرفتن در آخرین طبقه هتل ونمایی پاناروما از شهر زیبای دبی به همراه باغ و استخر گرند حیات چشم اندازی حیرت انگیز به مهمانانش هدیه میکند وبا مساحتی در حدود 180 متر مربع که دارای اتاق خواب های مجزا یک سالن نشیمن مجزا ومبله و یک سالن غذا خوری مجهز به میز غذاخوری به همراه صندلی با طراحی بسیار شیک میباشد .

این سوئیت آماده پذیرایی از 4 مهمان بزرگ سال به همراه دوکودک است و همچنین امکان استفاده از شاتل فرودگاهی با احتساب هزینه وجود دارد و مهمانان میتوانند ازسالن استراحت و گرند کلاب به همراه پذیرایی سلف بین المللی در وعده صبحانه و نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و میوه های تازه در میان وعده به صورت رایگان بهره مند شوند  و شامل تمام خدمات وامکانات ذکر شده  که در بخش (امکانات و خدمات مشترک بین اتاق و سوئیت های هتل 5 ستاره گرند حیات) میباشد.

فاصله هتل گرند حیات تا جاذبه های گردشگری دبی :

سیتی واک :کمتر از 1 کیلومتر

برج خلیفه :تقریبا 6 کیلومتر

دوبی مال :6 کیلومتر

برج العرب:تقریبا 17 کیلومتر

مسجد جامع دبی :5 کیلومتر

قوانین هتل پنج ستاره گرند حیات :

1:ساعت تحویل اتاق به مهمانان از ساعت 2 ظهر به بعد و ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 میباشد.

2:قوانین کنسلی اتاق با توجه به نوع اقامت و تاریخ متفاوت است .

3:کودکان بالای 11 سال بزرگسال محسوب میشوند و شامل پرداخت تمام هزینه اقامت میباشند.

4:ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

5:به کودکان زیر 3 سال تخت رایگان تعلق میگیرد .

6:کودکان بالای 3 سال درصورت درخواست تخت به ازای هر شب شامل هزینه میباشد.

7:استعمال دخانیات در تمام اتاق ها مجاز نیست.

آژانس هواپیمایی یکان گشت ایرانیان آماده خدمت رسانی جهت رزرو اتاق .کلیه خدمات تور و ویزا به شما عزیزانی  میباشد که این هتل را برای اقامت خود درشهر دبی انتخاب کرده اید و برایتان اقامت خوشی را در هتل 5 ستاره انداز بای حیات د پالم در کشور امارات متحده  را  آرزومند است.

سفرتان جذاب و دوست داشتنی.

امکانات هتل
  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • رستوران فضای باز
  • مینی بار
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • کافی شاپ فضای باز
  • سشوار
  • پزشک
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار
  • صرافی
  • سالن زیبایی
  • لابی
  • پذیرش
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • نظافت 24 ساعته اتاق
  • پرسنل با زبان انگلیسی
  • لوازم بهداشتی
  • باربیکیو
  • تراس
  • تلفن
  • اسنک بار
  • صبحانه در اتاق
  • میز کار در اتاق
  • نگهبانی 24 ساعته
  • دوربین مداربسته
  • فکس/فتوکپی
  • امکانات تجاری
  • دستگاه خودپرداز
  • خدمات شاتل
  • سیستم تهویه
  • اتاق های غیر سیگاری
  • سیستم سرمایش
  • سیستم گرمایش
امکانات ورزشی
  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • استخر ویژه کودکان
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس
امکانات تفریحی
  • پارک آبی
  • سالن بازی کودکان
  • سونا
  • بیلیارد
  • حمام ترکی
  • امکانات ماساژ
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX