دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 04 خرداد ، 1402

مرکز خرید ای وی ام وان

مرکز خرید ای وی ام وان Van AVM

مرکز خرید وان ای وی ام  در سال 2015 در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در منطقه یوزکوناک وان ساخته شد. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در شمال شرق ترکیه است و دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه و برند های محلی و بین‌المللی و معروف هستند.

مرکز خرید وان ای وی ام، با طراحی‌ های مدرن و جذاب، برای خریداران تجربه خریدی لذت‌ بخش را فراهم می‌ کند. فضاهای زیبا و مدرن، بازیافت مواد اولیه در ساختمان و استفاده از سیستم‌ های انرژی پایدار، نشان ‌دهنده توجه مرکز خرید ای وی ام وان به مسائل محیط زیست است. مرکز خرید وان ای وی ام علاوه بر فضای بسیار بزرگ دارای طیف گسترده ای از فروشگاه ها و برندهای معروف است که محصولات متنوعی را به خریداران ارائه می دهد.

مرکز خرید ای وی ام وان


برخی از محبوب ترین و معروف ترین فروشگاه ها در مرکز خرید ای وی ام وان شامل: Zara، LC Waikiki، Koton، Marks and Spencer،Teknosa ، Boyner، YKM و Mango است. اینها تنها تعدادی از فروشگاه های محبوب وان AVM هستند. همچنین، این مرکز خرید دارای نمایشگاههای خودرو، فروشگاه‌ های زیورآلات، فروشگاه‌ های الکترونیکی، سوپرمارکت و رستوران‌ های معتبری است.

همچنین، مرکز خرید ای وی ام وان دارای فضاهایی برای استراحت و تفریح مانند سینما با صفحه نمایش بزرگ، رستوران‌ ها، کافی‌شاپ ‌ها و فست‌ فودها با منوی گسترده، فروشگاه‌ های پوشاک، الکترونیک، لوازم خانگی و ... است. این فضاها با طراحی‌های زیبا و مدرن، برای تفریح و سرگرمی خریداران ایجاد شده‌اند.
همچنین، مرکز خرید وان ای وی ام فضاهای پارکینگ بزرگی دارد که برای خریداران راحتی خاطر را فراهم می‌ کند و نکته مثبت دیگر این مرکز خرید این است که دارای مراکز خدماتی مانند بانک، داروخانه، مرکز خدمات پس از فروش، و آژانس مسافرتی است.

در کل، مرکز خرید وان ای وی ام با ارائه محصولات متنوع و برندهای معتبر، همچنین فضاهای جذاب و مدرن، یکی از بهترین مقاصد خرید و تفریح برای مسافرین خرید تور ارزان وان است.

آدرس مرکز خرید وان ای وی ام وان: Yüzüncü Yıl Mahallesi, Karşıyaka Cd. No:7, 65100 Van Merkez/Van, ترکیه

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX