دسته‌بندی ها

گردشگری فریبا آردم 27 اردیبهشت ، 1402

رستوران کروانسرای، رستوران سنتی و محلی شهر وان

رستوران کروانسرای (Karavan Saray) در مرکز شهر وان قرار دارد و به عنوان یک رستوران با سابقه و سنتی شناخته شده است

رستوران کروانسرای وان 

رستوران کروانسرای (Karavan Saray) در مرکز شهر وان قرار دارد و به عنوان یک رستوران با سابقه و سنتی شناخته شده است و گردشگران بسیاری از این رستوران دیدن کردند و از غذاهای خوش طعم آن چشیدند.
این رستوران، دارای محیط داخلی و خارجی و فضایی راحت و صمیمی برای نشستن دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران نیز با الهام از فرهنگ و سنت‌های منطقه طراحی شده است و بسیار زیبا و جذاب است. فضای داخلی این رستوران، با دیوارهای سنگی، پوسترهای قدیمی و دکوراسیون سنتی، به یک فضای دلنشین و دوست‌ داشتنی تبدیل شده است. همچنین، فضای خارجی این رستوران در فصل‌های گرم سال، بهترین انتخاب برای نشستن در فضای باز است.
در رستوران کروانسرای وان، غذاهایی مانند کباب، کوفته، بورک، پیلاف و سایر غذاهای محلی وان سرو می‌شود و انتخاب بسیار خوبی برای علاقه ‌مندان به غذاهای محلی و سنتی است. همچنین، قیمت‌های این رستوران نیز مناسب و معقول است همچنین مقدار سرو غذا در این رستوران کاملا اندازه است.
همچنین، این رستوران دارای منوی کاملی از نوشیدنی‌ها و دسرهای محلی و خوشمزه است. قیمت‌های این رستوران نیز به نسبت دیگر رستوران‌های شهر وان مناسب و معقول است و با توجه به کیفیت خوب غذا و فضای دوست‌ داشتنی، ارزش ویزیت را دارد.

رستوران کروانسرای وان


منوی غذایی رستوران کروانسرای وان

در ادامه به برخی از غذاهایی که در منوی رستوران کروانسرای وان قرار دارد، اشاره می‌کنیم:
- کباب و کوبیده: انواع کباب و کوبیده مانند کباب برگ، کوبیده، ششلیک، شیش توک، گوشت بریان و...
- انواع آش: آش سیرابی با گوشت، آش رشته، آش کدو و...
- پیلاف: انواع پیلاف با گوشت و مرغ
- انواع کوکوها: کوکوی سبزی ترکیبی از سبزی‌ها، پیاز و تخم مرغ است که سرخ شده و سرو می‌شود.
- دسرهای محلی: مانند هلو تاتلی، بیسکوییت تاتلی و دیگر دسرهای محلی.


غذاهای بدون گلوتن در رستوران کروانسرای وان

در رستوران کروانسرای (Karavan Saray) در شهر وان، غذاهایی با مواد اولیه گیاهی و بدون گلوتن برای افرادی که حساسیت به گلوتن دارند نیز سرو می‌شود. این رستوران سعی می‌کند با ارائه‌ی تنوع در منوی غذایی، به نیازهای مختلف مسافرین تور وان لحظه آخری خود پاسخ دهد. به عنوان مثال، غذاهایی که با گوشت است را می‌توانید به صورت گیاهی و بدون گلوتن درخواست کنید. همچنین، در برخی از غذاهایی که در منوی رستوران قرار دارند، از گندم و گلوتن استفاده نمی‌شود.
بنابراین، اگر شما به دنبال غذاهای گیاهی و بدون گلوتن در رستوران کروانسرای هستید، می‌توانید با کادر رستوران در هنگام سفارش از این نوع غذاها درخواست کنید. بنابراین، گیاه‌خواران و وجترین ها می‌توانند در این رستوران، از غذاهایی مانند سالادهای گیاهی، سبزیجات سرخ شده، پیازچه با ماست، دلمه برگ کلم، و غذاهای دیگری که شامل مواد اولیه گیاهی هستند، لذت ببرند.


جاذبه های گردشگری وان نزدیک به رستوران کروانسرای وان

قلعه وان
مسجد جامع وان
موزه شهر وان
منطقه توشپا
اسکله وان


آدرس دقیق رستوران کراونسرای وان: Bahçıvan, Cumhuriyet Cd. 84/A D:1, 65130 İpekyolu/Van, Türkiy

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX