دسته‌بندی ها

گردشگری شیما افشار 29 آذر ، 1402

بهترین-مراکز-خرید-استانبول

در این بخش یکان گشت ایرانیان قصد دارد به معرفی بهترین مراکز خرید در شهر توریستی استانبول از حمله مرکز خرید جواهر، مال اف استانبول، بی اغلو ایش وکانیون بپردازد زیرا سفر به استانبول بدون خرید کردن تکمیل نمیشود.با یکان گشت همراه شوید.

بهترین مراکز خرید استانبول

در این بخش یکان گشت ایرانیان قصد دارد به معرفی بهترین مراکز خرید در شهر توریستی استانبول بپردازد زیرا سفر به استانبول بدون خرید کردن تکمیل نمیشود و ما امروز بهترین فروشگاه های استانبول که بهترین و لوکس ترین اجناس را از معروف ترین برند های دنیا را در خود جای داده است به صورت مفصل به توضیح و معرفی آنها میپردازیم با ما همراه شوید.

مرکز خرید جواهر

یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری در شهر استانبول مرکز خرید جواهر است.

این مرکز خرید وسیع و پر زرق و برق در 15 اکتبر سال 2005 در قلب منطقه شیشلی جهت خدمت رسانی به گردشگران عزیز در تور استانبول فعالیت خود را آغاز کرد.

مرکز خرید جواهر داری 350 فروشگاه در 6 طبقه است که:

طبقه اول به برندهای معروف پوشاک مثل:، LC WAIKIKI، MANGO، POLO و همچنین برند های معروف مرتبط به ساعت و جواهر و لوازم آرایشی اختصاص دارد.

طبقه دوم را هم به پوشاک از بهترین برند های سراسر دنیا، ساعت و جواهر، و محصولات ورزشی اختصاص دارد.

طبقه سوم این مرکز خرید وسیع به پوشاک و لوازم آرایشی معروف مثل برند مک تعلق دارد.

طبقه چهارم به پوشاک ورزشی از بهترین و معروف ترین برندهای دنیا مثل: NIKE، PUMA، REEBOK، ADIDAS و همچنین ساعت و جواهرات اختصاص دارد.

طبقه پنجم و ششم مختص به کافه و رستوران است که بسیاری از رستوران های معروف زنجیره ای مثل کی اف سی و یا مک دونالد در این طبقات شعبه دارند.

در این مرکز خرید وسیع یک سینمای بسیار لوکس در کنار 12 گالری وجود دارد.

مرکز خرید مال اف استانبول

استانبول مال اف یکی از لوکس ترین مراکز خرید در این شهر توریستی است که در باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمود بی جهت خدمات رسانی به گردشگران عزیز تور استانبول قرار دارد.

استانبول مال اف  با مساحتی در حدود 350000 متر مربع دارای 350 فروشگاه از بهترین و معروف ترین برنده های دنیا در 4 طبقه است.

از امکانات رفاهی که این مرکز خرید معروف در اختیار گردگشران عزیز در تور استانبول قرار میدهد میتوان به مجموعه سینمایی ترکیه، شهربازی سر پوشیده، سالن تاتئر، اتاق استراحت برای مادر و کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان نا محدود در محوطه داخلی فروشگاه، کافه و رستوران و داروخونه است.

ساعت کاری این مرکز تجاری از ساعت 10 صبح الی 22 است.

مرکز خرید بی اغلو ایش

این مرکز خرید که به میدان معروف تکسیم  و خیابان استقلال در استانبول بسیار نزدیک است.

از امکاناتی که میتوان در این مرکز خرید نام برد که در اختیار گردشگران محترم تور استانبول قرار میگیرد، میتوان به انواع فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، انواع ساعت و اکسسوری، اشاره کرد.

مرکز خرید بی اغلو از ساعت 10 صبح الی 23 آماده خدمت رسانی به توریستان عزیز تور استانبول است.

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

این مرکز خرید تازه تاسیس که به ارزان بودن اجناس آن در استانبول معروف است در منطقه ینی بوسنا در نزدکی فرودگاه آتاتور جهت خدمت به گردشگران محترم تور استانبول قرار دارد.

در این مرکز خرید با امکان دسترسی آسان با استفاده از وسایل حمل نقل عمومی شما میتوانید از فروشگاه های انواع برنده های معروف پوشاک، کیف و کفش؛ لوازم خانگی، برند های مشهور لباس های ورزشی ، سالن بولینگ و سینما، رستوران و کافه از ساعت 10 صبح تا 10 دیدن فرمایید.

مرکز خرید کانیون

این مرکز خرید چند منظوره در 6 ژوئن سال 2006 در خیابان بیوکدره و منطقه تجاری لونت در جهت خدمات رسانی به گردشگران عزیز تور استانبول افتتاح شد.

این مرکز خرید در 30 طبقه دارای 160 فروشگاه که بهترین اجناس مثل: پوشاک: کیف و کفش: لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی از معروف ترین برندهای دنیا را در خود جای داده است.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LdhFVIgAAAAAN7IfXDD81h2damv4CQHPYrWkrYX